Bio med grabbarna ;)

Kom nys hem från bio med grabbarna. Haha, det var jag och 4 killar. En tjejs dröm? Haha. Nej, men vi är faktiskt bara kompisar. Det var iaf jag, Dogge, Micke, Jonte och Theo. Vi kollade på den nya Narnia filmen och gud vad snygg Prins Caspian är asså. Sjukt het, och han blir bara hetare av hans karaktär i filmen. Gah. I love. Sen var själva filmen väldigt spännande och verkligen se värd. Jag tycker nog också att den var bättre än den första och inte bara för att Caspian var så snygg utan för att det hände liter mer och det kändes som att den hade mer handling i sig också.

Haha, eftersom jag inte riktigt kan se spännande filmer utan att klänga mig fast i personen bredvid mig (amanda vet detta från förra Narnia filmen vi såg tillsammans, haha, amanda kommer du ihåg den dagen? så himla mysigt) så var jag självklart tvungen att göra det den här gången också fast den här gången blev Dogge offer. Och han hade dessutom sett filmen innan så han berättade lite vad som skulle hända men jag klarade inte riktigt av det ändå.

Jag fann även en fin låt som var med i filmen! Regina Spektor - The Call, sjukt fin!








Kommentarer
Postat av: Theodore

var det den som spelades i slutet? asså visst. den var asfin, men jag tyckte inte den passade så bra.

2008-08-13 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0