Bildregn i regnigt väder...


Vi gjorde en
Mini och drack frapino på espresso house, det var gott =)


När affärerna började stänga tog vi paraplyerna i högsta hugg och gick hem.


En man utanför Wayne's coffee erbjöd sig att ta kort på oss två, det var mys. Det som finns i påsen får ni kanske se senare.


Vickan ville posa i regnet!


Likaså jag, kolla vad smutsiga mina skor är! :P


Smutsiga keds


Sen gick vi ett tag till och posade mera!


Haha, vickan har roligt utseende! ;D



Sen kom vi hem till moi, och jag visade min nya ögonskugga för vickan hon tyckte den var fin ;)


Därefter gick vi lite crazy och började posa massa


POSE


POSE


Sen ramlade vickan av stolen


MEN vi var snabbt uppe i en skolkorts pose! ;)


Sen började vi göra reklam för skor och väskor! Väska från Gina och skor från eeh.. jag vene, haha.


Snigga


Lypsylreklam!


Mousse- och hårssprejsreklam!


Vi övergick till hårfönar!

Och sen var det slut på reklamen och fotosessionen ;D
Nu vet jag inte vad vi ska göra, men det där var iaf en fett uppdatering
CIAO

Kommentarer
Postat av: Theodore

mysko gubbe som går upp till er och frågar "får jag ta kort på er?" eller har jag missuppfattat?

2008-08-02 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0