Våååår

Vad underbart soligt det var idag och igår, jag älskar våren verkligen. Jag blir så himla lycklig av att bara vara ute i solen och njuta! Inte nog med det soliga vädret så fick jag vårkänslor för Bosses Glassbar har öppnat nu och det ger härliga vårkänslor här i Linköping. Åååh. Nu är verkligen sommaren på gång, dock så sa vår engelskalärare igår att det var långt kvar på terminen och då blir man ju inte så glad alltså, verkligen inte.
Idag på svenskan var det underbart att öppna fönstret och sitta i solen och njuuuuta. Sommar. Vår. Ord som liksom inte går att hata!

Kolla vilka fina blommor :)

image228

Jag har inte bloggat på de senaste dagarna pga blogg.se har typ flyttat ngt så ingen blogg har funkat.. så ni vet :D

Nu ska jag fortsätta kolla på So you think you can dance!
XOXO,
// Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0