Måndag, jag gillar inte måndagar

Nu sitter jag här och tuggar på V6 green tea jasmine och har precis gjort klart min franskaläxa, duktigt va? Det känns som jag inte har pluggat på evigheter och det behövs verkligen, tvåan är inte rolig kan jag säga.

Idag har jag varit på Quintek vilket var helt ok, jag kanske inte är en technologtjej trots allt. Iaf inte en medicinsk technologare, det verkar tråkigt som fan. Men imorogn kasnke vi får hitta på något kul, det är ju iofs sittning så det blir nog skojjigt. Jag måste bara säga att det finns grymt många snygga killar på campus valla, jag kanske får dra dit oftare eller så kan jag försöka locka in dom till stan! Grrr.

Sen var det showträning och showen närmar sig med stormsteg. På söndag är det första genrepet och sen så är det bara 5-6 dagar kvar till showen så kom och kolla!

18 - 20 april!
Fredag kl 18
Lördag kl 15
Söndag kl 15

Nu hade jag tänkt att göra något kreativt som kanske att läsa i min engelskabok, men jag får se!
XOXO,
// Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0