Allt och inget.. eller både och

Det var underbart eller är underbart skönt ute! Varmt som satan, åh så underbart. Underbart. Underbart. Klaran var söt i sin lilla bränna idag, hehe. Kanske dags att börja sola nu när det är skönt ute o så. =)

Att veta vad någon annan vill är dock inte lika underbart, hur svårt kan det vara? Åh, jag vet ingenting. Det är svårt, mycket svårt.

Igår efter showhelgen tog jag en glass på Bosses med Amanda, det var uppskattat, mycket uppskattat. Du är så underbar <3


image230

Nu ska jag äta och sen plugga, det behövs!

XOXO,
// Nina

PS. Idag kommer det nya avsnitt av gossip girl! :) (i USA asså)


Kommentarer
Postat av: amanda jaao

aaaaaoooow älskling

2008-04-26 @ 00:42:36
URL: http://candleburn.blogg.se
Postat av: amanda jaao

WTF? :O jag skrev ju massa , jävla blogg helevte :@
sorry, men sammanfattningsvis..

alltid lika trevligt att umgås med dig :D
ay ay ay och det va ju inte så långt xD hah
du är en del av mitt liv och jag vill att det ska fortsätta vara så ,
älskar och finns här för dig oavsett väder eller kläder ;D jag klarar mig inte utan dig nina

2008-04-26 @ 00:45:58
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0