Today and Yesterday

Idag: skolan idag fast bara 2 lektioner så jag slutade kl 12 typ eftersom vi hade eget arbete på mattelektionen så jag kom hem för ett tag sen och om en timme ska jag träffa Karuschka på stan och va lite med henne ! :) jag tror hon vill äta på McD som vanligt, :) haha min Karuschka <3. Sen ikväll ska jag spela tennis med Ida, Camilla och Sofie för att öva till vår lilla miniturnering imorgon mot Robb haha. Undra hur det kommer gå med mitt temprament? :D

image122


Igår: Var på stan med mamma igår ett tag och provade lite långklänningar på krinolin eftersom jag ska ha en till deras installation typ haha, askul är det man känner sig värsta fin! :) Sen gick vi till Åhléns och då köpte jag lite strumpbyxor (alltid bra att ha :P) och sen 2 stycken nagellack. Sen åkte vi hem typ och kolla på IDOL gjorde jag! :D haha fan och jag som skulle pluggat igår, men det gjorde jag ju inte!!!!

image123
man ser inte så jättebra men jag ska beställa den i ljusblå :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

fiiin klänning :D

2007-09-14 @ 17:31:49
Postat av: carro borg

nina är fini i sin klänning <3

2007-09-17 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0