Tandläkaren

Idag har jag varit i skolan och haft labb hela dagen för att vi hade vattenprojekt igår så idag skulle vi sammanställa allt!! WIHOOO säger jag bara, dessutom får jag damp på vissa i gruppen haha aja.
Men iaf innan jag kom till skolan gick jag till tandläkaren för att laga ett hål! så jag fick bedövning och var bedövad i munnen hela dagen och det kändes helt cp haha, kändes som om hela munnen var sne och min läpp var typ spänd hela tiden haha. Det var iaf en rolig upplevelse.

Efter skolan gick jag och Vicks på stan ett tag för att kolla på lite skor m.m. men jag ska ju vänta med att shoppa tills på torsdag nästa vecka för då ska jag ju till sthlm med vicks, mich och jenny! :) ska bli askul, så imorgon ska vi köpa bussbiljetterna.

Och nu ska jag sova,
Hade så bra, drömsött
Pussis
// Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0