Stockholm (till kusinerna)

Lördag:
I helgen har jag varit i Sthlm och varit hos mina kusiner! :) Det var trevligt och roligt. Lördagen börjar med att jag sätter mig i bilen och åker upp till Sthlm med mina föräldrar, och som vanligt regnar det i Sverige. Aja, efter 2 timmar kommer vi upp till Sthlm och där regnar det också som faaan! :S Så jag (som är blöt) möter Sophie och Emelie på McD för att äta lunch (dock utan min karuschka som jag alltid annars äter på McD med haha). På McD ser vi tjejen som har rarbloggen på tjejsajten. Hon hade iaf väldigt snygga kläder! Sen iaf så gick vi omkring lite på stan, hittade en oversize kofta från Zara som är grymt snygg och skön.

När vi hade gått runt lite bland affärerna vid NK åkte vi till söder för att kolla in AA (american apparel) som var en stor besvikelse om man jämför med hemsidan, kändes som en gympabutik typ. Efter det började det spöregna och min påse gick sönder för att den var i papper, och papper + vatten = mjuktpapper. Aja, men på söder skulle vi leta efter Judit's secondhand och det tog ju ett tag att hitta den eftersom den låg lite avlägset, men dom hade iaf coola grejjer där. Sen så var vi blöta och kalla så då gick vi till Sophies och Emps förra granne på fika som hon bjöd oss på, det var väl behövligt, där fick jag en ny påse btw (mycket appreciated).

Efter en liten fika stund åkte vi hem igen till Östermalm och hyrde filmen Wild Hogs, köpte godis och glass, åt god mat, kollade på filmen, och åt godis. Efter Wild Hogs kollade jag och Sophie på Djävulen bär Prada och åt glass. :D Jag somnade till lite men jag blev piggare sen när filmen var slut haha då kollade vi på roliga klipp på YouTube när folk ramla asså det är lika kul varje gång och sen drev vi lite med folk på msn :D haha också alltid lika kul! Vi gick och la oss vid typ halv 3 kanske.

Söndag:
Jag vaknade kl 9,30 typ för man sover ju inte så jättebra på en madrass på golvet men det var ju hyfsat iaf. Som tur var, var Emp vaken då med så vi satte oss och kollade på OC <3 i hennes säng, medan Sophie sömntuta fortfarande sov. hehe. När Sophie vakna kom hon och joinade oss och efter ett tag gick jag och duscha och sen åt vi frukost med nybakat bröd. :D Efter det klädde vi på oss m.m. och drog ut på stan. Fanns inte så mycket speciellt och jag var inte lika taggad idag som igår haha men jag köpte iaf ett par strumpbyxor som jag har velat ha ganska länge nu, och sen letade jag efter en klänning, men jag hittade inte ngn! :( aja, jag ska ju till Sthlm den 27:e september igen så då kasnke jag hittar något. :D Vi var iaf vääldigt trötta så till slut hamnade vi i en soffa inne på Sturegallerian och bara satt där och var tysta pga att vi var så trötta hahaha xD. Men iaf efter ett tag ringde mamma och jag gick och mötte dom och sa hejdå till Sophie och Emp (det var ett tearful goodbye hahaha). När jag hade sagt hejdå åkte jag och åt mat med mamma och pappa och sen åkte jag hem till Lkpg igen, och nu sitter jag här och nördar!



IMORGON ÄR DET SKOLKORT! :S hoppas jag blir söt (A)

Kommentarer
Postat av: Ida

Man måste vara väldigt intresserad av dig och ditt liv om man orkade läsa hela inlägget haha :D klart du blir söt darling <3

2007-09-09 @ 21:40:03
URL: http://idaaho89.blogg.se
Postat av: Sophie

haha vilken helspäckad helg! :)

2007-09-10 @ 07:46:18
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: viktoria

du blev söt ;) väldigt söt:D

2007-09-10 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0