Stan och fredag


Idag har jag varit i skolan och sen gick jag på stan med Vicks ett tag. Vi kollade på den här snygga väskan från Lindex för 300 pix skitsnygg var den och jag hittade även ett par snygga MC boots också! Efter ett tag kom Michelle också och hon köpte sina stövlar :)
Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till PC City och köpte en dator till mig så nu är jag överlycklig :D
Imorgon ska jag jobba på ikano med konståkningen wiihooo kul värre.. NOT!

Det var allt för mig!
Over and out

Kommentarer
Postat av: viktoria

väskan är skitfin!!! men du äre inte dags att uppdatera bloggen snart? :D

2007-10-04 @ 14:43:12
Postat av: Linda

Vill bara tipsa dig om en sida.
http://www.bytessajten.se/

////Linda

2008-04-17 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0