Inés @ Linköping

Förkyld är inte så kul att vara om man säger så, men det brydde jag mig inte så mycket om att jag var när jag hörde att Inés var i Linköping.

Jag pallrade mig ner på stan och träffade Inés, Maria, Claudia och Amanda men senare kom också Anna, Emma och Julia. Vi fikade på Steve's och efter en stund kom Yassin och det var trevligt att träffa honom lite med, haha jag har nog aldrig suttit så länge på ett ställe som vi satt där (cirka 2,5 timmar) det var länge hahaha, men kul var det och många bilder togs.

Jag insåg inte riktigt hur mycket jag hade saknat Inés förän jag träffade henne idag! :S


hej jag heter nina och jag blir inte bra på bild! :D hahahaha

Men nu ska jag kolla på Music & Lyrics :)
Hade så bra,
Pussis
// Nina


Kommentarer
Postat av: ines

ååh nina vad jag saknar deeej! :) jag hade jätte kul:D snart e d din tur att komma till sthlm :D
puss puss <3<3<3<3

2007-09-05 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0