Igår och Idag

Igår var jag i skolan och det var ganska mycket som vanligt förutom att vi hade 1700-tals exkursion i Linköping. Dvs att vi gick omkring i vår vackra stad och kollade på allt det gamla som finns kvar i staden. Eller så kan man ju säga att vi gick i cirka 1,5 timme och frös och fick ont i ryggen.. men det hör ju inte hit va? haha

Idag var vi på Länsmuséet och kollade på konst från 1700-talet eller vi fick lyssna på en som pratade om 1700-talet i 1000 år och stolarna hade inget ryggstöd så då fick vi ont i ryggen idag med ! Aja, men efter det fick vi gå omkring lite på muséet och jag och mich blev rädd för alla statyer hahaha dom är fan läskiga! :O Men iaf efter det så gick vi och kollade på en film om Östgötahistoren och då kommer Kron in mitt i allt ihop och skrämmer oss, jag som redan var spänd från statyerna. Hahaha och jag skrev så högt att mich fick lock för öronen! :D

Det var nog allt om mina två dagar typ, bilder kommer på bilddagboken inom snar framtid! ;)
Hade bra,
Pussis
// Ninis

Kommentarer
Postat av: michelle

men nina :O du glömde ju att berätta om ali's lapp som han hängde upp vid barn hyllan bland alla teckningar...! "hej jag heter lambert och söker tjejer mellan 10-15 år.....! hahaha :D:D puss på dig älskling! <3

2007-09-10 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0