Helgen

Helgen har för det mesta bestått av the fantastic 4 och plugg..

I fredags träffade jag manda och nea på stan och efter ett tag träffade vi felix som fyllde år!! GRATTIS! :) vi skulle fika så vi gick till steve's och efter ett tag kom även Claudia från sitt IV så då fikade vi på steve's ett tag. Haha jag och nea spetsade våran smoothie! fast det blev ju inte så starkt hahaha.. när vi hade suttit där ett tag så åkte jag hem för att fixa mig och dushca för att jag skulle på klassfest hos Ansterus i min klass och det var trevligt haha vi lärde Shang-Yun (utbytesstudenten i min klass) massor med svenska traditioner som tex små grodorna och dansa runt granen (matbordet haha som det blev hos Ansterus) sen fick jag vickan och jens skjuts hem av min käre bror! :)

På lördagen så skickar Inés sms om att hon är i Lkpg så då ringer jag runt lite och tillslut hamnar Linnéa hos mig vid kl 16.30 och vi går in till stan och kommer fram cirka 17.00 haha en halvtimme försent (A). Iaf så var anton och albin med också så vi satt på steve's ett tag och sen gick vi och köpte glass och frös ihjäl. Efter ett tag skulle Inés åka till Julia och amanda och claudia skulle gå till reset så då gick vi dit med dom. Och sen åkte dom hem och då gick jag, nea, anton och albin till silverkulorna och lekte där ett tag och sen gick vi in till stan och då skulle albin och anton till emil så jag och nea tog bussen hem. Väl på bussen så blev vi uppraggade och frågade om vi ville på fest men det ville vi ju inte hahaha :D. Sen sov nea pea hos mig.

Söndag så var det dags för skrillan.. KUL VÄRRE! (not) men det var ju kalas i omklädningsrummet så jag proppade mig full med godis även fast jag inte ville haha ;D. Jag åkte iaf hem och pluggade ett tag och sen åkte jag och pappa till tornby för att kolla på skor till honom och dator till mig eftersom min dator är helt cp och jag hatar den mest av allt i hela världen fast egentligen älskar jag ju den hahaha. Nu efter några timmar så sitter jag här och nördar och lyssnar på musik!



Det var min intressanta helg (verkligen hoppi hoppi)
Hade så bra,
Pussis
// Nina

Kommentarer
Postat av: Knarkarbanan

HOPPI HOPPI!!!

2007-09-23 @ 22:28:09
URL: http://idaaho89.blogg.se
Postat av: tove

låter ju som en lysande helg! ;) avundssjuk på dina klassfester, skulle ungefär aldrig hända i min, kanske världens mest överambitiösa, klass!

2007-09-24 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0