HELG!

Den här helgen har varit allt annat än slapp haha.

Lördag:
Vaknar vid 10 kanske läser i Candide i 20 min kanske, sen sätter jag på datorn och nördar på facebook vilket btw har blivit mitt nya "calling" haha. 20 minuter innan showträningen börjar kl 12 så börjar jag äta frukost och klä på mig m.m. haha men jag kom i tid! :D Efter showträningen som slutade kl 16 var jag astrött och allmänt sur på alla. Men sen blev jag glad igen och åkte till tennishallen för att spela tennis med Ida, Sofie, Camilla, Crannie och Stasik. Aja vi var iaf i tennishallen i 3 h haha och sen blev vi hungriga och trötta så vi gick till McD och kom dit en kvart innan dom stängde, undra om personalen blev måttligt glada :P sen satt vi på McD ett tag och jag och Ida skratta åt allt som inte var kul och det som var kul fatta vi inte.. jag har ju förstört henne :D hahah.

Söndag:
Vaknar kl 10 efter att ha sovit i 8 h kanske så jag var ju inte så pigg, men jag läste iaf lite i min bok och nörda facebook än en gång haha och sen tog jag mig upp för att jag och mami skulle åka till Stadium för att köpa regnställ till vår underbara lilla exkursion på tisdag.. och det bästa är att det ska bli SEX GRADER OCH REGN!!!! fuck. jag får ju använda mitt regnställ iaf! :P haha. Efter det så åkte jag till ishallen för att städa omklädningsrummet med konståkarna och det var ju kul.. och smutsigt haha, sen åkte vi till Linda för att fika och sen åkte kjag hem och nu sutter jag här och jag borde egentligen plugga.. men det blir ju antagligen att nörda facebook. haha är man fast så är man! :D


Hade så bra,

Pussis

// Ninis


Kommentarer
Postat av: Tobias

Usch sex grader , för kallt ..

2007-09-16 @ 21:40:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Knarkarbanan

hahaha jaa nina du har förstört mig!!!! men jag älskar dig ändå :D <3

2007-09-16 @ 21:58:38
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0