DDD

Idag har vi haft föreläsning i skolan den handlade om att man inte ska köra berusad, så den hette "Don't Drink and Drive" dvs DDD. Det var en ambulansman som pratade, en som var anhörig och en präst som pratade. Den anhörige hade förlorat en son 1996 och han var bara 20 år, det var helt sjukt vad ledsen och tagen man blev, jag fattar inte hur han inte började gråta där uppe på scenen. Men iaf så var det nåra film snuttar med också och det var hemskt att se på, asmånga började gråta och var tvungna att gå ut från aulan. Aja, det var iaf hemskt och jag ska ALDRIG sätta mig i en bil med en full förare eller köra full själv.

Michelle är fortfarande sjuk så det var tråkigt och Jenny åkte hem efter föreläsningen så det var bara jag och Vicks kvar i skolan.. men dte var ju inte så tokigt, hehe

image120

Nu ska jag fortsätta kolla på idol,
Hade bra,
Pussis
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0