Torsdag var det idag!

image144
Idag var det ju då torsdag som sagt! ganska slappt slutar ju då halv 12 på tosdagar :D fast jag satt kvar i bibblan med vicks ett tag för att plugga lite fysik. Sen gick jag med milan till sin buss och sedan cyklade jag hem och gjorde engelskaläxan.
Efter ett tag så skjutsade min bror mig till brandis där jag skulle träffa my beloved carro som jag sedan gick till ishallen med haha vi satt i kaffet och hade det mys och så tog jag även väligt söta bilder på carro efter det så gick jag på isen och hade träning och sen skridskoskolan.
Sen åkte jag hem och pratade med Samir som jag inte har pratat med på länge haha, nu ska jag duscha och sen se på CSI

Det var allt för mig,
Over and Out
// Nina



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0