IDOL-kväll med Vicks och Kicks

Haha jag har precis kommit hem från en underbart rolig idolkväll med vicks och kicks :D det var askul! haha jag har inte skrattat så mycket på länge..

När vi inte kollade på IDOL försökte vi vara egna idoler på sjungsjärna men haha ingen slår Klara asså hon är ju för bra asså! :P annars så pratade (skrattade) vi mest och åt 1 kg och ett popcorn paket haha fetton! men man lever ju bara en gång :D det var iaf en väldigt rolig kväll, tack :) <3

Imorgon blir det ishallen hela dagen typ och lite plugg (fan, jag kom precis på att jag hade engelska läxa nooo :() så det blev visst inte en pluggfri helg, men kanske en annan gång :P

image139


Det var allt för mig,
Over and Out
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0