Helgis

Inte sepciellt rolig helg direkt..

I fredags var jag på stan med nea och manda för att hitta ngt att ha på mig på experience som var i lördags. sen åkte jag hem och kollade på idol!

Lördags skulle jag ha pluggat och gjort klart svenskan men jag spenderade min dag genom att kolla på TV, duscha, sminka mig och locka mitt hår så jag skulle bli fin!
sen åkte jag och amanda till ewa och hos ewa var linnéa och anna också, vi hade det trevligt och den begav vi oss till experience som var 1000 ggr roligare förra året pga ganska mycket en faktor var tex att vänta på sin jacka i 1 h ute i det kalla i T-SHIRT!!! och en annan vill jag helst inte prata om..
men det är ju smällar man får ta när man är så jävla blyg och inte tar sina chanser :( FUCK LIFE!

I söndags gick jag upp kl 9 och var måttligt pigg efter att ha gått och lagt mig kl 3 sen så var det dags för skrillan också... det var ju inte heller så kul och när jag kom hem var det dags att plugga men jag började ju inte plugga förens kl 19 eftersom jag var så jäävla trött och inte orka ett piss typ.. 

Idag har jag bara haft 2 lektioner och nu är jag äntligen klar med engelska uppsatsen! :D lite positivt finns det ju allt i mitt liv!!

dessutom ska jag ju till Paris om typ 19 dagar :D med min köttbulle och älskade knarkarbana IDA
Ida you are my hero <3

image137


Det var allt för mig
Over and Out
// Nina 

Kommentarer
Postat av: Knarkarbanan

älskar dig med nina! ;) och i Paris ska vi bara ha kul och leva livet woho! Lycka till på provet! :)

2007-10-09 @ 22:46:52
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0