Förlåt

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. Jag har haft brist på inspiration och haft ganska mycket i skolan. Men iaf så hade vi studiedag i torsdags och då var jag i Sthlm med Vickan, Michelle och Jenny. Det var en trevlig dag med mycket shopping och jag träffade också min kusin Sophie en snabbis också. 
Jag köpte en lyle&scott tröja, en väska, en mössa och ett par strumpbyxor.
Snart är det höstlov och då ska jag till Paris med Ida (köttbullen) och det ska bli naaajs jag längar massor fast det är ju bara 23 dagar kvar nu! :D

Haha btw så är ju Ida TV-kändis nu ;) därför vill jag vara jättemycket mer kompis med henne :D hahaha

image134
Vicks and I inside the adidas store ;)

Kommentarer
Postat av: ZtaniX

nu ska jag oxå försöka bli bättre vän med ida! fett mkt mer värt att vara polare med nån som är känd liXom!

2007-10-04 @ 21:08:54
Postat av: Tv-kändis

borde jag känna mig utnyttjad nu?

2007-10-04 @ 21:42:53
URL: http://idaaho89.blogg.se
Postat av: viktoria

du är fölåten ;D snyggo

2007-10-05 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0