Biologiprov

Jaaa idag hade vi ju så biologiprov som gick bra skulle jag tro! :)
Hoppas jag får MVG :D men vi gick i skolan till kl 17 så det var ju inte så kul.. skulle slutat 14.00 egentligen men vi var tvungna att stanna kvar på provet haha. Men lite var faktiskt som vanligt.. och det vanliga var att Ali gick först som på alla andra prov han gör :P

Igår hade vi sexual kunskaps tema i skolan och det var faktiskt väldigt roligt.. mycket roligare än att ha historia haha och imorgon ska vi ha det igen, hoppas det blir lika kul :D

och nu bjuder jag på en underbar bild från vattenprojetet som vi hade prov om idag haha :D HA KUL MED NATUR? :D

image138

Det var allt för mig,
Over and Out
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0