Studiedag nummer 1

Idag har vi ju då som rubriken lider haft studiedag och har det även imorgon! GRYMT SKÖNT! :D

Jag vaknade kl 10.30 efter 12 h av sömn som verkligen behövdes eftersom jag var så jääävla trött. Aja jag duschade, satt vid datorn ett tag och sedan vid halv ett pallrade jag mig ner till stan för att träffa Ida. Vi åt dagens wok på Åhléns och vi fick en väldigt trevlig bordbrevidgäst haha... NOT! Vi åt upp vår mat och sedan började vår jakt på Idas balklänning, vi kollade runt ett tag och kollade även i normala affärer för att jag inte skulle tappa mitt tålamod haha. Efter ett tag hamnade vi iaf på Party World där dom hade många olika modeller som Ida gillade så jag har varit fotograf, tog kort på alla klänningar. Så nu är det bara för Ida att åka hem och ha lite beslutsångest, haha :D. 

Efter det så kollade vi lite på mobiler och sen drog vi till H&M för att man går inte på stan utan att ha varit inne på H&M hahaha. Sen drog vi till ishallen för att Ida skulle vara tränare kl 16.00 och jag skulle hjälpa Linnet med matten och det gick ju faktiskt bra eftersom hon klarade en stjärnuppgift, haha vilken bra lärare jag är! ;) sen vid 17.30 hade vi träning och efter det showträning som börjar bli lite segt eftersom jag kan alla program nu haha (A), men jag fick ju träffa Karu <3 och det är det som räknas haha.

Imorgon ska jag vara jeansguide åt min käre vän Linnéa. Mitt framtida jobb: Stylist? :P känns iaf som jag jobbar som en sådan åt mina vänner ibland iaf med Ida vääääldigt ofta! ;D

image160


Nu kanske jag ska sova,
Puss & kram ses på stan!
// Ninaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Ida

beslutsångest är väl bara förnamnet! :S hahaha ja tack nina! Gratis stylist är inte dåligt! :D

2007-11-21 @ 13:17:53
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0