Serienörd?

Om du tittar på / har följt över 50 serier är du en serienörd.

( ) Gilmore Girls
(x) Grey's Anatomy
(x) Prison Break
(x) Desperate Housewives
(x) OC
( ) One Tree Hill
( ) Off centre
(x) Vänner
( ) Förhäxad
( ) 24
(x) Simpsons
(x) Scrubs
(x) CSI
(x) CSI Miami
(x) CSI New York
(x) Jordan Rättsläkaren
(x) Joey
( ) Bones
( ) Dawson's Creek
( ) Heroes
( ) Hercules
( ) House
( ) Brothers and Sisters
( ) Sex and the City
( ) Navy CIS
( ) Lost
( ) My name is Earl
(x) Ugly Betty
( ) Smallville
( ) Southpark
( ) Stargate Atlantis
( ) The 4400
(x) Two and a half men
( ) Spin City
(x) Cold Case
( ) Criminal Minds
( ) Baywatch
( ) Lilla huset på prärien
( ) Dallas
( ) Shark
(x) Tredje klotet från solen
( ) Law and order
( ) Våra bästa år
( ) Våra värsta år
(x) Sabrina - tonårshäxan
(x) Ett geni i familjen
( ) Alla älskar Raymond
( ) Ghost Whisperer
(x) 8 simple rules
(x) Svensson Svensson
(x) Lizzie McGuire
(x) Sunset Beach
( ) Magnum
( ) VIP
(x) Stacked
( ) Myggan
( ) Vita huset
( ) Advokaterna
(x) Ally McBeal
(x) Las Vegas
( ) Xena
( ) Entourage
(x) Cityakuten
(x) Will & Grace
(x) Sjunde Himlen
(x) Dharma & Greg
(x) Fresh Prince in Bel Air
(x) Skilda Världar
(x) Nanny
( ) Nikki
( ) Tre Kronor
( ) L-word
( ) Vita lögner
( ) Andra Avenyn
( ) Rederiet
( ) Hem till gården
(x) How I met your mother
(x) That 70's show
( ) Alias
( ) Seinfeld
( ) Glamour
(x) Huset Fullt
( ) Hjälp
( ) Mitt liv som död
( ) The Shield
(x) Close to home
( ) That's so Raven
( ) Buffy the vampire slayer
( ) Eve
(x) Clueless
( ) Tredje Skiftet
( ) Friday Night Lights
( ) Kära Susan

Totalt: 37 stycken.
 
Trodde att jag skulle va en serienörd, men tydligen inte haha!


Kommentarer
Postat av: Stasik

OK kolla här: skilda världar och sunset beach... VA FAN?? och How I met your mother vet jag inte vad det är men det låter ju bara stört!
tror jag säger upp bekantskapen snart...

2007-11-05 @ 00:42:08
Postat av: viktoria

vem är stasik?
jag skulle få rätt många fler i kyssade än dig:P shit jag är en riktig nörd
ha! :D

2007-11-05 @ 17:16:35
Postat av: Stasik

Frågan är snarare vem du är!

2007-11-06 @ 16:26:18
Postat av: viktoria

jadu "Stasik" det kan du fråga dig!

2007-11-07 @ 09:50:32
Postat av: Stasik

ja jag gjorde det... och mitt svar till mig själv blev:
"måste nog vara en klasskompis / serienördpolare till nina"

2007-11-07 @ 20:35:44
Postat av: viktoria

det ligger nog endel sanning i ditt svar

2007-11-17 @ 18:03:48
Postat av: Anton

men värt att det bara finns med typ hälften av de jag sett

2007-11-19 @ 00:05:47
URL: http://Maeka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0