Senaste Dagarna

De senaste dagarna har jag mest varit med folk i min gamla klass eftersom Dogge kom till Sverige. Det har varit väldigt kul men också läskigt pga alla filmer haha men vi såg ju också music and lyrics så det var inte så svårt att få bort tankarna från det läskiga.

Imorgon börjar skolan igen och det är lite tråkigt eftersom jag är förkyld och jag vill ha mer lov! Men ganska kul att träffa alla igen.

Idag har jag varit i ishallen och mått lite dåligt pga min förkylning usch fast jag fick gå 30 minuter tidigare eftersom jag skulle hem och se på Grey's, gud vad jag älskar det, det är så jääävla bra! :D

Kanske skriver mer sen, förresten om du vill se bilder från Paris kan du kolla in min bilddagbok!

image155
haha lite rolig bild, men man måste bjuda på sig själv! ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria

vad söt du är nina :D

2007-11-04 @ 17:05:10
Postat av: Sophie

söt kofta :D vart har du köpt den?

2007-11-04 @ 20:24:09
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: Nina

den är ifrån United Colors of Benetton, köpte den i Paris! :)

2007-11-04 @ 21:54:40
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0