Jag är trööött

Jag är trött det har varit en jobbig dag idag! haha eller egentligen inte, känner mig bara allmänt trött. Träningen gick inge vidare heller :(. Fast imorgon och på onsdag är det studiedag så det ska bli najs, ska hjälpa ida att hitta en balklänning och sen på onsdag ska jag leta jeans till Linnéa! :) Så det ska nog bli kul. Sen ska jag nog plugga lite också (det är ngt man gör om man går natur).

Just nu orkar jag ingenting, jag vill liksom bara lägga mig under täcket ett tag speciellt tills det blir jul! JAG LÄNGTAR, det är så himla mysigt då! Men sen finns det ju folk som lyser upp min vardag, tack <3



Nu ska jag kolla på TV!
Over and Out
// Nina som är trött och avundas djuren som går i ide!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0