Helgen - Knarkarbanen 18 år!

jaaa min helg har då bestått av mesta dels Ida som fyllde 18 igår! STORT GRATTIS TILL IDA! :D

haha men iaf så i lördags åkte jag, Ida, Sofie, Ullis, Klara och Camilla till Plaza för att äta en födelsedagsmiddag där för att fira 18 åringen. Men iaf så satt vi där till kl blev typ 11 och då gick vi till steve's för att vänta på att kl skulle bli tolv så dom kunde dra ut på krogen! Och eftersom jag och klara var dom enda som inte var 18 så åkte vi hem och var patetiska haha!! :D

Söndagen började med att jag gick upp kl 9 för att åka till ishallen och skridskoskolan som var ovanligt kul eftersom mina barn är så söta (och ett är en miniatyrkopia på stasik xD). Sen så åkte jag hem och pluggade lite historia och vid 13.30 kanske åkte jag iväg till Camilla för att sedan åka till Ida och det snöade.. WIHOOO VAD KUL... NOT! :P aja vi kom iaf fram och där var Ullis och Sofie också. :P Vi spelade pingis och dansade.. eller haha jag dansade och Sofie filmade.. haha roliga filmer blev det iaf ;D. Sen åt vi tårta m.m. spelade piano och sen kom stasik och ägde mig och sofie på piano hahaha. det var kul! 

image170

Nu orkar jag inte skriva mer ska plugga historia.. kul värre,
Over and Out,
// Niniiiii

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för helgen! Jag har verkligen haft askul :D Älskar dig

2007-11-13 @ 20:33:03
URL: http://idaaho89.blogg.se
Postat av: Sofie

"Kalle Johansson" är ett väldigt komplicerat pianostycke.. ;)

2007-11-16 @ 16:59:03
Postat av: Ida

"men han har ju tränat" hahahaha skön sofie! :P

2007-11-17 @ 17:25:13
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0