Heeelg!!

Förlåt för dålig bloggning den här veckan men jag har haft mycket att göra och sen har jag inte orkat heller!!

Men i Fredags var det iaf dags för Häfvet och det började med att först var jag vicks, kicks, michie och jens hemma hos mig och sen drog vi till kretteln (där större delen av Nv2D var tillsammans med nästan alla tjejer i Nv2E) för att förfesta lite mer och det var naaajsigt, och mysigt. Drygade oss lite och tog lite i Barries hår och sedan var der dags att bege oss till häfvet där det fanns massor med folk men det gjorde inget för det var kul ändå :D
Tack för en bra kväll tjejer <3

Igår var det proffessorinstallation i Norrköping så då fick jag följa med och kolla på m.m. Det var ju kul att ha på sig långklänning men inte självagrejen elelr vad man ska säga, fast jag är ju stolt över mina föräldrar iaf haha. Kom hem vid ett och sen satt jag vid datorn till 3 vilket inte var så bra eftersom jag nästan kom försent till skrillan idag.

image176


Det var min helg, nu blir det plugg!!
Over and Out
// Nina

Kommentarer
Postat av: Sophie

va fina ni var!! :)

2007-11-19 @ 19:54:38
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: Nina

Fina ^^

2007-12-11 @ 20:24:36
URL: http://pumpkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0