FYSIK B?

Jaaaaa vad ska man säga?
Igår började vi med Fysik B som just nu faktiskt inte känns som om man har kommit till en annan värld, fast snart har väl jag med turen att komma till den andra världen!!

Matteprov idag, det gick bra, det var lätt.. Efter matteprovet gick jag in till stan med Camilla och tog en fiiika på Café Gränden mitt i byggnads platsen, haha. Sen träfffade jag mamma vid 14.30 och gick på stan och köpte skor. Sen åkte vi hem glodde på TV och nu sitter jag här typ, inte den roligaste fredagen men nästa vecka blir det nog lite mer skojjigt för då blir det Häfvet! :D

Nu är det säng dags! :)

image175
gammal bild från förra året (OBS! inte tagen under nyktra förhållanden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0