Dagens roligaste och trögaste?

Dagens är iaf att jag slog mitt rekord på Jetman idag så nu är mitt nya 982 wiiiee :)

haha men nu ska jag berätta hur det gick till..

Jag, Selim och Camilla plus nåra fler sitter i datasalen på en svenskalektion och det är ju klart att ingen jobbar när man får fri tid typ iaf haha.
Men jag sitter iaf och spelar Jetman och plötsligt skriver jag ut TURE YES JAG SLOG MITT REKORD!! HALLÅ TURE!
Camilla säger lite tyst men Nina tyst scccchhh
haha och trög som jag är så står min svenskalärare och frågar vad jag slog rekord i haha, då sa Selim en räddande kommentar "i snabbsökning" haha fast jag tror inte att hon hörde, men tur är iaf att hon är lika trög som jag hahaha :D
bra va? jag tror att det var roligare om man var där dock eftersom jag inte är så bra på att berätta och att förklara.. fråga tex Vicks..

Det var allt för mig,
Over and Out
// Niniiiis


Kommentarer
Postat av: amanda <3 nina

haha ;D dä hadu du tur nina :P häärligt lärare verkar det va xD

2007-11-07 @ 23:59:03
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0