Dagens Gästbloggare: Viktoria

Tjenis!
Jag inleder detta inlägg med en gåta vilken lyder: Vad för sorts vatten innesluts i ett vattenpass?
SVAR: Rakvatten. Nu när jag brutit isen med min exellenta humor fortsätter jag med att tala om vad dagen gett.

Dagen startades med skolan, fortsattes med en tur i city och tillslut placerades jag och även blogginnehavaren i varsin frisörstol för att ansas lite granna. Och visst blev vi granna, ser du mig i mitt guenya fluff får du gärna uttrycka dina känslor inför lockarna. 
Sedan begav vi oss till varderas hem för att avnjuta varsin kvällsmåltid  mmmm ^^, jag telefonerade sedan till klara som precis skulle käka lite käk, vilket typ tog en timme, sedan mottager jag ett sms som lyder: jag kommer om fem min :) vilket betyder att jag väntar i ytterligare 30 min.
Tillslut begav vi oss till nina och tittade på idol 2007 vilket är ett överskattat skitprogram där den stora omusikaliska delen av vår svenska befolkning röstar sämre än den "efterblivne-Fredrik" i Bonde söker fru. Mitt enda hopp inför nästa säsong är att Klara ställer upp och sedan medvetet klantar till sig någon gång sisådär i femte veckofinalen vilket leder till att hon får lämna programmet och iochmed att idol sponsras av hemglass fylls hela hennes frys med glass som jag självklart får ta del av, kanske lite mycket att önska sig men lite värt skulle det ju kännas. Påtal om önskningar så fyller jag ju 17 nästa lördag wiiiiie.  men det tär på krafterna, nu är jag utmattad.

GLID I FRID,
puss och sånt
// Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0