Veckan som gått

De senaste dagarna har jag bara njutit av livet och varit väääldigt onyttig haha :D godis eller glass varje dag typ. Men vi lever bara en gång :D

I måndags var jag först med vickan på stan och hade det trevligt. Senare på kvällen åkte jag till henne för att sjunga singstar med henne och sen kom klara och maria också, det var trevligt även fast vi inte sjöng så fint alltid ^^, haha men klara fick massor med poäng iaf eftersom hon har singstar hemma och visste hur man skulle få mycket poäng haha, men det var kul ändå ;)

image7


såhär "snygga" var vi :D haha



Onsdagen tillbringades först på stan med Inés, Amanda och Claudia vi åt på Burger King. Claudia shoppade loss på Indiska och Inés på Solo, dom köpte vääldigt fina saker. När Inés var tvungen att åka hem, så tog vi en promenix hem till mig. När vi kom hem var vi hungria så vi gick till Don Quixote och åt kebab/pizza och kollade på Family Guy samtidigt, det var naaajs. Efter det var vi lyckliga så vi hoppade lyckohopp och gick till lekparken och blev som barn igen. Efter det så gick vi hem till mig och hade photosession och claudia var stolt äver sina nya grejer. 

     


På torsdagen var jag först med mamma på Ikea och köpte lite saker till min brors rum, sedan kom Linnéa till mig och hon var hunrig som satan och jättesugen på godis. Så först åt vi middag och sen sminkade Linnéa min ena ansiktshalva vilket blev skitsnyggt.. NOT! :D haha aja efter jag hade tvättat bort sminket så cyklade vi till Samköp och köpte nästan ett helt kilo godis och efter det åkte vi och hyrde en film och det blev Borat eftersom Linnéa inte hade sett den än (:O) och jag kunde tänka mig att se den igen eftersom den är ju ganska rolig. Efter filmen så gick vi och la oss typ eller iaf Linnéa, hon somnade vid 11 och jag satt uppe vid datorn till typ halv 2. Dagen efter skulle nea till ortopeden kl kvar över nio så jag sa byebye till henne vid tio i nio.

    

Fredagkvällen spenderades med Vickan, Jenny och Michelle och vi hade det mys och kollade på OC vilket jag gillar väldigt mycket som ni kanske har fattat vid det här laget ;) haha och Michelle snodde morötter från hemköp :D hahahah det var kul! :P det var verkligen dagens asså. (fast det var inte meningen att hon skulle ta dom haha)



Idag har jag varit på stan ett tag med camilla och sedan träffade vi på Michelle ett tag! :) det var trevligt :D

Imorgon ska jag nog bara packa och på måndag åker jag till Spanien i 3 veckor så ni kommer att sakna mig vill jag lova :D haha

Hade så bra <3
// Nina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nina du har så fina blåa ögon :)

2007-06-30 @ 23:21:17
URL: http://www.runways.blogg.se
Postat av: Nina

haha tack sophie :)

2007-07-01 @ 00:15:41
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0