Tråkdag

Idag har det varit en tråkig dag. Vääääääääldigt seg har den varit, inget på tv, inget att göra, inget och ingenting. Därför gjorde jag en blogg :D haha så jag tänkte börja skriva om lite allt möjligt.

Tex så kan jag tipsa om att lack är ett säkert kort i sommar och det håller även till hösten.
Här är en snygg kuvertväska i lack från chanel och låt dig även inspireras av de stora silvriga armbanden.


image1

jag har även börjat läsa en bok som heter  "helt övergiven" och den handlar om en tjej som föds i en städskrubb på en flygplats och blir övergiven av sin mamma, hon hittas och blir adopterad av en kärleksfull familj, men i tonåren får hon en "urge" att hitta sin biologiska mor, som en gång hade övergivit henne.


Kommentarer
Postat av: Lambi

hahaha, lack kommer inte alls hålla siiig det e mocka som e inne just nu harru itne sett elr.?

2007-06-27 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0