Sommar

Sommaren är den årstid då mycket händer. Mycket bra men även några dåliga saker, men sommaren är ju till för att njutas av och bara slappa och släppa alla dåliga tankar från skolan tex men det finns ju inte bara dåliga saker i skolan, eller hur ida? (A). Det som är dåligt med sommaren är att man tvingas ifrån de man egentligen vill träffa, till exempel Ida som lämnar mig här i Linköping medan hon åker ner till Skummeslöv och har det roligt. Men sen är det ju alla som sommarjobbar (Linnéa) och som åker utomlands hela sommaren (Amanda). Jag klarar mig ska ni se, jag har ju alla mina andra kompisar, som inte lämnar mig på sommaren.

you should be grateful for what you have, and make the best of it.
så ska jag göra i sommar :D

Men igår hade jag det trevligt med vickan och klara, vi grillade eller vi och vi, klara grillade hon var mycket duktig nästa mästerkock alltså. Vi tog också vääääldigt fula bilder också, dom kan ni få se en annan gång kanske, om ni vågar ;)

ska dra hade bra <3
// Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0