Förlåt för dålig bloggning

Förlåt för dålig bloggning, men det blir lätt så om man går natur och har massor med annat för sig, tex slutprov i matte C på tisdag! wihooooooooooo, just nu känns det som det kommer att gå skit, precis som det gjorde med fyysiken!

JAG ÄR LÄTT VÄRD MVG I FYSIK!

I helgen ska jag plugga ihjäl mig så jag iaf får MVG i matte C och inte ngt annat för då är det jordens undergång!
Igår kollade jag iaf på Idol med Klara, Ida, Camilla och Sofie och det var kuuul. Spelade egentligen ingen roll att Marie vann, för hon är ju jätteduktig, fast jag gillade ju Amanda bäst. Men nu tror jag att Amanda kommer att få ett bättre skivkontrakt som passar henne!
Efter Idol kvällen så gick jag en promenad en snabbis med Albin och Anton, men jag åkte hem för jag mådde illa haha, undra om det var för godiset....... haha :D

Nu är det iaf snart jul och jag längtar, fast innan det så vankas det slutprov i biologi, svenska redovisning, skriva om Of Mice and Men och massor med fysikläxa wihooooooooooooooooo, fast det är ju tomtefest också! :D ska bli najs.

image177
AAAAH!


Det var allt för mig,
Over and Out
// Ninaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0