Bra dag

Idag var det en härlig dag!

Börjar med att det gick galant på franska redovisningen och senare på lektionen får vi tillbaks proven och jag fick MVG! :) Senare fick vi tillbaks slutproven i matte också och jag fick MVG, yeeeeaaaah (det blir inget hoppa från en bro haha)

Efter skolan blev det en tripp på stan med Klarrie som inte kunde sluta skratta på Björn Borg haha, jag skrattar väldigt ofta med dig Klarrie härligt! :)

Vid ungefär kl 15.45 så kommer mina kära vänner Linnéa och Amanda till staden, har saknat er massor <3. när vi var klara på stan så åkte vi hem till mig, väntade på Claudia som kom efter ett tag haha (så typiskt henne =)), när hon kom gick vi och köpte pizza på Don Quixote och glass på ICA! :) sen gick vi hem åt pizza och började äta glass och sen kom Alex och Jonte, och vi kollade på National Treasure, fast amanda dissa oss och vi sprang till busshållsplatsen haha :D

Nu sitter jag här och är nöjd och belåten, idag var en bra dag, TACK! :D

image178


Det var allt för mig,
Over and Out
// Nina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Duktig du är Nina! :)

2007-12-16 @ 12:30:32
URL: http://runways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0