Yesterday

Igår var jag på stan med Nea och Menda först, men sen kom Oskar haha. Vi gick mest omkring och letade efter skor till Nea och en present till Claudia. Det blev ett par lackade ballerina till nea och en present till Claudia men jag kan inte skriva vad det är ifall hon skulle läsa min blogg. ;) haha. Efter ett tag blev nea hungrig så då gick vi till hemköp och köpte mat och sen gick vi och satte oss i domkyrkoparken och där åt jag mina äpplen som jag hade med mig. Det är alltid bra med lite framförhållning. :)

Sen åkte vi hem till mig för att fixa Claudias present, men först var vi tvugna att göra massor innan haha som tex kolla på massor med gamla videosar på oss. Fast det var ju inget ljud haha, så det var lite synd. Efter det så gick vi till Don Quixote och åt lite kebab/pizza och sne gick vi till lekparken och var helt mongo hahaha det var kul. Juste jag måste ju berätta om de 3 småkillarna som började spionera på oss och kasta kottar hahah det var med kul, och vi hämnades genom att springa efter och ta kort på dom! :D

haha igår var den roligaste dagen på länge :D

fler bilder kommer på bilddagboken...


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha vilken söt anka du är på tredje bilden nina :P

2007-08-14 @ 19:17:48
URL: http://runways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0