Tråååååååååååååkigt

Just nu har jag väldigt tråkigt och jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg i min blogg så att alla ska få veta hur tråkigt jag har. Eftersom jag har så tråkigt så roar jag mig själv med att lyssna på musik och sitta vid msn och ta emot musik från Theo, annars så har jag gjort om lite bilder på mig själv (lite ego jag vet, men vad ska man göra?) sen väntar jag på att Theo ska göra klart bilden på mig haha. Men snart ska jag nog sova eller iaf göra iordning mig typ tvätta ansiktet och borsta tänderna m.m.

Fast nu började det att regna hoppas det börjar spöregna för det är mysigt att sova när det spöregnar. :)

DAGENS KLÄDSEL: vit klänning, mörkblå cardigan och ballerinaskor 
DAGENS SMINK: mascara, puder, rouge 
DAGENS HÄNDELSE: köpt presenter till min bror som fyller 19 imorgon 
DAGENS BÄSTA: tröjan som jag såg på MQ 
DAGENS SÄMSTA: att allt vi köpte var till min bror
DAGENS VÄDER: soligt och varmt
DAGENS ROLIGASTE: america's funniest homevideos
DAGENS TRÅKIGASTE: att följa med och handla 
DAGENS HUMÖR: fina fisken 
DAGENS LÅT: you and me - Lifehouse
DAGENS VILL HA: ett liv 
DAGENS SAKNAD: Ida, Linnéa de som jag har inte träffat på länge
DAGENS LÄNGTAN: Nykvarn och Paris
DAGENS FULASTE: dialekten jag hörde av östgöten utanför ica FYFAN!
DAGENS FINASTE: mina ögon
DAGENS KÄRLEK: till you know who

Kommentarer
Postat av: amanda jaaaaooo

haha xD okeej, stackars nina ... men utan våra tråk-dagar så skulle man ju inte uppskatta dem roliga dagarna lika mkt :) <3

2007-08-11 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0