Sunday bloody Sunday..

Söndag, inte den roligaste dagen på veckan direkt, men idag har jag haft det roligt!

Dagen börjar med att jag vaknar kl 12 och jag har sovit helt underbart gott! SKÖNT! Efter att jag har vaknat ringer ida efter en stund och säger att vi ska åka vid halv 3 kanske och då gör jag mig iordning m.m. för att åka och hämt ida i Hjulsbro och sedan åka vidare till staden och till sara. Hos sara träffas äter vi tacos och paj :D godaste blåbärspajen gör sara! :) Efter att vi har varit hos sara ett tag så drar vi in till stan för att se på bio, vi såg "På Smällen". Hahaha den var asrolig! :) Ni borde se den.

Det var allt om min söndag och idag är det skola wiihooo!! Åhh jag pallar inte gå till kl. 16.40! :(

image92


Hade bra,
Pussis
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0