Stockholm

Igår var jag i Stockholm med mamma och pappa och kollade runt lite, fast jag var inte inne i så mycket affärer bara 4 stycken men jag lyckades hitta ett par jeans och en väska. Så det var trevligt, efter vi var på stan åkte vi ut till Nacka för att mamma och pappa ville kolla på ett område där eftersom de (jag) kanske ska flytta dit efter att jag har tagit studenten.

Men när vi var i Stockholms innerstad var det MASSOR med äckliga flygmyror som flög omkring och dom typ fastnade i håret och i kläderna, och så var man tvungen att hålla för mun och näsa om man inte ville andas in dom :S det var sjukt äckligt. Det var tydligen parningsperiod eller nått och därför var det så många. Men usch jag får panik bara att tänka på det.

image28
bilden kommer från aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1132061,00.html

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha usch var äckligt, tur att jag inte var hemma i stockholm då :P

2007-08-02 @ 23:36:13
URL: http://runways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0