Sommaren 2007 är slut?

Just nu känns det som mitt sommarlov har precis börjat, alla mina kompisar är hemma och det roliga har precis börjat. MEN FAN! skolan börjar ju nästa vecka, den här sommaren har inte riktigt varit som jag har tänkt mig, saknar sommaren 2006 den var mycket bättre, då var de flesta hemma och jobbade inte! Jag vet knappt själv vad jag har gjort i sommar, inte är det mycket iaf. Bara sovit bort den och kanske längtat tillbaks till förra sommaren då det var lite SOOOL iaf! Aja, men det är kanske så det ska vara på sommaren att det är så tråkigt att man längtar till skolan, men jag längtar ju inte till skolarbetet utan mest till folket!

Nästa sommar SKA vara bättre än den här, hoppas jag iaf. Men hoppas man inget blir man inte besviken, så nu ska jag sluta hoppas på saker så att jag inte blir besviken hela tiden!!!


image70

Time of my life?

Sluta vara så negativ Nina, på fredag och lördag är det RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ :D

Kommentarer
Postat av: oskar

sommar 2007? regnat heela sommaren, bajs sommar kan ju inte bli sämre :P

2007-08-15 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0