Skolan&Stan

Idag har jag varit på stan med Vicks och Michelle! :) Och vi ska gå på stan igen på fredag och då kanske jag ska köpa mina stövlar eller jag ska köpa dom haha och sen så ska jag köpa 9 stycken block till alla mina ämnen. Men idag så hittade jag äntligen armbandet som jag hade letat efter. Bra va? :D

image88


Skolan har inte riktigt börjat på allvar än och det är skönt. På biologin idag körde vi Jeopardy, haha för att repetera det vi hade gjort i ettan, men det lär ju inte bli sp slappt hela året snart börjar vattenprojektet m.m. SUUUUUUUUUCK och nästa vecka börjar vi enligt schema igen och det kommer bli jobbigt asså.

Nu ska jag nog gå och kolla på TV
Hade bra,
Pussis
// Nina

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaahaha, vattenprojektet!!!! ;D hånad :P och jag tyckte mig läsa ngnstans att nv2e skulle ha med 1700-talstema.. låter ju verkligen intressant ;D

2007-08-23 @ 00:19:44
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0