Saknad

Just nu är det väldigt tråkigt här i Linköping, alla mina kompisar som är hemma jobbar eller är redan uppbokade. Resten som inte är hemma är och roar sig utomlands (Amanda) eller på sitt land (Ida). Så jag ber er snällt att komma hem innan jag tråkar ihjäl. Men nästa vecka ska jag ju vara med min älskade Karu hela veckan, så det ska bli kul :D.

En sak är lite tråkig att vissa (Inés) ska flytta och lämna mig här för att ruttna, haha nerå. Men jag kommer iaf att sakna Inés och jag saknar förra sommaren då vi var med varandra väldigt mycket. Hon är en utav mina bästa kompisar och jag önskar henne det bästa i stora storstaden! :D haha. Jag hoppas att jag får hälsa på henne, annars överlever jag nog inte.

Snälla, snälla, snälla, snälla Ida Helena Tenelia Mexnell a.k.a Knarkarbanen, geten m.m. KOM HEM NU! Jag fattar inte hur jag kan klara mig utan dig på sommaren asså, jag klarar mig ganska bra genom att skicka cirka 10000 sms till dig om dagen, haha, det kanske gör att jag typ förnekar att du är där nere i Skåne. Men snart kommer du hem, om en vecka på Söndag, haha den lyckligaste dagen i mitt liv (eller nått) haha.

 

 

Kommentarer
Postat av: ines

ååh nina va söööt du ee!! jag saknar oxo förra sommaren , kmr alltid minnas den! :) jag sakanr deeej!!! du e en utav min abästa kompisar med o jag hoppas verkligen att vi håller kontakten!!!! <3<3<3<33

2007-09-05 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0