Reeeegn

Idag har det varit blött och för en stund sen så regnade det massor. Men som tur är så bor ju vi på en kulle så vi behöver ju inte oroa oss för att vi ska bli översvämmade, så det är ju bra. Däremot är det inte bra att bo på en kulle när man ska cykla hem för så är det upförsbacke hela vägen. Så nu vet ni. :)

Aja idag har jag iaf varit på stan med mamma och så träffade jag Linnet så då stod jag och prata lite med henne. Efter det så kollade vi lite på långklänningar och skor, det var väl trevligt. Nästa vecka är det läger så det ska väl bli ganska kul och i helgen vet jag inte vad jag ska göra!

Hade så bra,
Pusssis <3
// Nina

image35

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad är det för läger du ska till? :)

2007-08-03 @ 23:55:12
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: Nina

Konståkningsläger här i Lkpg, jag tränar på dagarna men sover hemma m.m. :P

2007-08-04 @ 00:10:51
URL: http://lilldabz.blogg.se
Postat av: Karuschka

snygg Dabroska <3

2007-08-09 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0