Nv2e (numera :D)

Snart ska jag till skolan men först måste jag sitta här och nörda mig lite. :D haha. Kan berätta lite om min klass, vi har fått 4 stycken nya, 2 killar och 2 tjejer. Ena tjejen är utbytesstudent från Taiwan och vår rektor Fitt-Marie tvingade upp alla utbytesstudenter på scenen i aulan inför alla 2or och 3or, haha och dom som satt bakom oss sa "sådär får vi göra men vi får fan inte nolla, det är hyckleri" det är sant stackars utbytesstudenter måste skämmas inför hela skolan. Aja den andra tjejen har precis kommit hem från ett år i USA så hon är 89a precis som den nya killen som också har varit i USA ett år. Sen så har vi en ny kille som har flyttat hit från Åtvidaberg och det kanske inte är lika långt ifrån Linköping som USA och Taiwan haha, men ändå. :P

Nu ska det iaf bli intressant och se hur allting artaar sig. :D Och idag har jag bara en lektion wiihooo. :)

Nu ska jag gå och tvätta mitt ansikte,
Hade så bra
Pussis
// Nina

image87

Jag måste bara säga att jag alltid finns där för dig Linnéa (Linnet, Linsi, Nea, Lea och allt vad jag kallar dig :D)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack nina <333

2007-08-22 @ 15:52:58
Postat av: så söt du aer

vadå :O finns du inte där för mej :O ?

2007-08-23 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0