Hemsk morgon

Jaaa vad ska man säga, hur många vill bli väcka av en fucking jävla äckel fågel som flyger in genom fönstret in i sitt rum? Och dessutom ska det hända mig jag som hatar fåglar!!!! Så dagen började med att jag vaknade och märkte att det var en fågel vid mitt fönster och jag springer ut och skriker "MAMMA DET ÄR EN FÅGEL I MITT RUM!" asså jag började nästan gråta!!! :( Jag tyckte lite synd om mig då haha.

Aja men iaf så fyller min bror år idag. :D Grattis till honom!! :)
 

image62
En bild säger mer än tusen ord!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHHA vilket sätt att vakna på! Har aldrig nånsin hänt mig! Ja tycker faktiskt lite synd om dig.. om det hade hänt mig med en orm hade ja dött!
Grattis Jakob

2007-08-12 @ 12:19:24
Postat av: Oskaaaaaaaar

SKJUT FÅGLEN FÖR FAEN!

2007-08-12 @ 12:22:35
Postat av: Sophie

hahah vilken söt pippi

2007-08-12 @ 15:46:43
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: kung av potatismoslandet

SKÄÄRY!

2007-08-18 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0