Great Success, High Five! :)

Idag har jag, menda och nea firat claudia eftersom hon fyllde 16 år, så vi åkte till henne runt kl 14 med vårt fina kollage och halsbandet som vi köpte till henne, så vi kom dit och plingade på dörren och blåste med våra tutor och kastade cerpentiner på henne. :-)

Imorgon så blir det nykvarn, fettkul :-). haha jag har längtat efter det hela sommaren typ, eftersom jag inte festat sen skolavslutningen så blir det min sista chans innan skolan börjar. Hoppas det blir najs, men juste jag ska ju inte hoppas så mycket då blir man ju inte besviken!

image75
High Five, nea pea! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

suuuuuuck xD haha GREAT SUCCESS HIGH FIVE

2007-08-16 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0