GRATTIS MICHELLE 17 ÅR!!! :D

Idag säger vi GRATTIS till Michelle som fyller 17 år! :) Vi sjöng för henne på mentorstiden och det tyckte hon var pinsamt vilket var kul haha. Efter skolan drog vi intill stan för att fika och äta glass (även fast det var kallt!) och då passade vi på att ge henne vår present (väskan från bianco som hon har velat ha massor!) hon blev iaf asglad och det var ju kul att hon gillade presenten hehe. Efter en stund var Jensa tvungen att dra hem pga sitt jobb på ica så då gick jag michelle och vicks omkring och letade efter en grej till Lambert (kambo, kambert, lamburt osv) haha och till slut hittade vi den på CDmedia (hahah michelle säger det så jävla kul :D) aja men iaf så provade vi massor med kläder på åhléns och jag köpte en rödrutig skjortklänning/storskjorta som jag gillar massor! :)

image93


Nu ska jag på showträning!
Hade så bra,
Pussis
// Nina

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha roligaste dan :D hoppast bambi/lamburt gillar sin present :P thihihi. Tack såååå mkt för presenten gullunge, älskar den......och dig! :D pusspuss gullesnutt...(rimmar det?) :S:P puss (L)

2007-08-28 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0