Bojkotta Foppa-tofflorna

image72


"Först trodde vi att det var ett skämt, att Peter Forsbergs karriär kanske börjat dala och att de fula plastskorna var hans version av att sälja dammsugare. Nu syns plastskorna överallt, i alla tänkbara grälla färger. Till och med Sarah Jessica Parker har tryckt fast ett par på sin son James. Det är ändå inte okej, oavsett hur sköna och lättskötta de må vara. Crocsen kan mycket väl vara världens fulaste mode. Någonsin."

citatet kommer från SalongK.se

Det som citeras är helt rätt, det finns inget värre än att se en person som har fina kläder på sig och sen ser man vad dom har på fötterna jo ett par JÄVLIGT fula skor dvs foppa-tofflor! Därför tycker jag att vi ska bojkotta dom. :D

vad tycker du? fint eller fult?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahhaah
Nee vet du vad jag tycker dte är helt okej att ha dem... typ om man är sjuksköterska eller lixom behöver jnågra sköna skor inom jobbet etc... Men om min vill gå en rund apå stan så neee..... :P

2007-08-15 @ 17:50:47
Postat av: Sophie

fuuuuult, varför gå i typ gummi-träskor? När det finns mycket mera valmöjligheter. Ballerinas är minst lika bekväma, :D

2007-08-15 @ 17:51:37
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: viktoria

:O jag tycker att det är helt okej, skit bekvämt o praktisk om man jobbar inom ålderdomsvården när man ska duschsa gamlingarna osv, på småbarn är det dessutom skitsöt enligt mig. men att ha på sig skorna när man är i skolan/på stan/ semester m.m gillar jag ej.

2007-08-15 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0